Monday 14 August 2017

Vikt Glidande Medelvärde Iphone App


Glad Skala. Det är svårt men när du arbetar hårt, hopp på skalan och se ett nummer som är högre än igår. Det är bara rättvist. Happy Scale släpper ut dina dagliga skalvikter så att du kan få insiktsfulla förutsägelser om din viktminskning, när du kommer att träffa dina mål. Join de hundratusentals användare som använder Happy Scale för att tämja skalan. Hur är Happy Scale Different. With andra viktminskningsprogram måste du registrera din vikt i flera veckor innan du kan börja förstå hur mycket vikt du förlorar och när du slår vissa vikter men om du matar in samma vikter till Happy Scale, kommer den att använda snygg matte bakom kulisserna för att ge dig insikt om hur snabbt du tappar och när du ll uppnå dina mål. Du vet också den känslan av besvikelse när du går på skalan och upptäcker att trots hur svårt du arbetade förändrades din vikt knappt. Väl, Happy Scale hjälper dig att ändra ditt förhållande till skalan, eftersom du kommer se din trendlinje flytta ner, långsamt men säkert, även när din skala har vunnit t budge. Why ska du använda Happy Scale. When du gå ner i vikt, behöver du all motivation du kan få Happy Scale är det perfekta tillskottet till din viktminskning och det kommer att ge dig ett fräscht och positivt perspektiv på saker som gör att du är motiverad när det blir grovt. Inga fler platåer. Ändra hur du tänker på dina framsteg Använd de snabba genomsnittliga spårningsalternativen för att se stadiga framsteg varje day. See Your True Progress. Happy Scale använder sofistikerad matte för att lära dig den sanna utvecklingen av dina framsteg. Du kan se vad du verkligen förlorar varje vecka. När du väl har kunskap om dina sanna framsteg kommer du att upptäcka att skalan s makt över du kommer att smälta bort. Låg och jämn vinst i rasen. Hade mycket att förlora Bryt ditt viktminskningsmål i små stegvisa milstolpe mål så att du kan fokusera på kortsiktiga, uppnåbara mål. Håll dina ögon på priset. Lycklig skala kommer göra pre diktioner om vad du kommer att väga i framtiden om du fortsätter med dina nuvarande trender Se vad du ska väga vid den första i nästa månad, hur många veckor tills du slår en viss vikt eller vad du ska väga på ett speciellt datum, som en class reunion. Det är enkelt, men kraftfullt. De bästa programmen gör en sak, och de gör det bra. Happy Scale hjälper dig att snabbt visualisera dina framsteg i ett positivt ljus, men det betyder inte att det inte är robust. Synkronisering mellan enheter. Har en iPhone och en iPad Happy Scale fungerar både och automatiskt synkroniseras mellan dem. Synkronisera med Apple Health. Om du har en trådlös skala eller en annan viktspårningsapp som synkroniserar din vikt till Apple Health App, kommer Happy Scale automatiskt importera dina vikter från Apple Health Note Apple Health är inte tillgänglig på iPad. Skydda dina inlägg. Finns det någon nosy någon i din familj som alltid snoopar på din iPhone Skydda din profil från nyfikna ögon med ett lösenord. Stå positivt. Det är svårt att känna sig dedikerad när skala harn t budged i veckan Happy Scale hjälper dig att komma ihåg att du gör framsteg, oavsett vad den trickster skalaen försöker berätta för dig. Att komma på skalan brukade vara en nedgång för mig om jag inte kunde se en droppe i skalan, men nu är det inte så mycket. Den här appen har hjälpt mig att utveckla mer rimliga förväntningar utan att bumming mig ut ÄLSKAR DET. När du är engagerad i ett betydande viktminskningsmål är det lätt att bli avskräckt när skalan inte verkar återspegla den ansträngning du har gjort. Denna app, med hjälp av de rörliga genomsnittsvärdena, hjälper verkligen att hålla andan upp för att den visar din verkliga framsteg på en jämn kurva. Lätt att använda och bra för att hjälpa dig att förstå ditt viktmönster Har slutat mig att panik, som jag brukade, om jag såg en vinst eftersom den visar din övergripande framsteg Bästa app jag har. Lätt att använda och en av de tydligaste apps jag har stött på Om du är en person som slår av ett dagars uppåtblip, är det här appen för dig. Jag säger absolut alla och alla om den här appen Det är den bästa appen för att spåra vikt. Målnedbrytningarna är stora Och det hjälper mig verkligen inte att bli avskräckt med de naturliga upp - och nedgångarna av viktminskning. Kärleks kärlek älskar det. Copyright Front Pocket Software LLC, All rights reserved. FatWatch 2 1 Nu tillgänglig. Massor av appar kan spåra din vikt FatWatch analyserar det. Du kan inte styra din vikt om du inte är medveten om hur den förändras. Utöver inspelning av avläsningarna från din skala beräknar FatWatch ett glidande medelvärde så att du kan se de verkliga trenderna bakom de dagliga skiften i din kroppsvikt. Mer än ett vackert diagram. FatWatch uppskattar hur mycket energi du brinner eller äter över dagen varje dag, vilket ger dig värdefull information du kan använda för att intelligent anpassa din kost och motion planer Det behöver bara din vikt det finns ingen anledning att krångla med en mat databas varje gång du äter något. Du kan ta det med dig. Om du redan har spårat din vikt, tillåter FatWatch y du kan importera vikthistoria från en mängd olika källor, inklusive Eat Watch for Palm. Du kan också exportera till din Mac eller PC och göra med det som du vill. Ingen ytterligare programvara krävs. Klicka här för att ladda ner från iTunes. Tracks kroppsfettförhållande, om din skala stödjer itputes ett glidande medelvärde, och analyserar trenden. Anteckna din vikthistoria med anteckningar och kontrollmarkeringar. Passordskydd håller din vikthistoria privat. Objektiv kroppsmass index BMI färgkodning. Välj pounds, kilo eller kalorier kilojoules för energibalans precisioner av 1 0, 0 5, 0 2, 0 1 eller 0 05. Importera eller exportera din vikt som en kommaseparerad textfil. Använd statistiska metoder som beskrivs i The Hacker s Diet men som är tillämpliga på någon diet eller träning plan.2015 Heroic Software Inc Alla rättigheter reserverade Vänligen rikta all korrespondens tillPopular Topics. Today jag vill berätta om en Android-applikation jag har använt varje dag sedan 16 mars 2011 Det är över 300 dagars användning, dag i dag dag Det är ett gratis program som heter Libra och det används för att komma in i din vikt varje morgon och sedan få en bild av var du går Libra är så bra att det är ett av de applikationer som handplockats för vår bästa Android Apps-sida. Om du bryr dig om din vikt och hälsa, även på distans, läs vidare. Såsom du kommer se kommer Libra inte lösa alla dina problem, men det gör det lättare att få en tydlig bild av var du står. Om du spårar din vikt ovanför är en skärmdump av mitt eget personviktsgraf, som sträcker sig från den 27 maj 2008 Det är över 3 5 år värderade data, mer än 1300 datapunkter i allt Det är inte en skärmdump från Libra Android fanns inte ens när jag startade den här grafen Det är min egen home-brew-viktspårningslösning Jag kodade den första versionen med AutoHotkey, och den nästa med Ruby, och jag använder den till idag, i takt med Libra Men idén är absolut inte min egen, och det är samma idé Vågen använder. Ta en titt på hur grafen fungerar. Som du kan se, det finns en trendlinje och prickar som går över eller under linjen. Prickarna är individuella datapunkter, medan linjen är ett glidande medelvärde. Att ha en trendlinje är oerhört viktigt, eftersom det är det enda riktiga sättet att se var din vikten går Trendlinjen beräknas enligt en formel från The Hacker s Diet en bok av John Walker, grundare av Autodesk The Hacker s Diet är en klassisk referens för geeks som försöker gå ner i vikt, och det är grafiksystemet Libra implementerar. Titta på grafen ovan är det lätt att se att jag har gått i vikt över tiden Den lägsta punkten på det här diagrammet är september 2009 och sedan dess har det gått i passar och startar Trots allt detta faktiskt, på grund av det, Jag är fortsatt övertygad om att det är viktigt att du skriver ner vikten är det viktigt att jag kommer att berätta varför senare, men först låt oss titta på Libra själv. Om Libra. Vi tittar på samma period inom Libra. Som du kan se är principen Precis detsamma, bara Libra lägger till en massa vitala bildning Den vet min höjd, så det kan berätta för mig att jag anses vara överviktig nu enligt kroppsmassindexet Övervikt är förresten 25 0 och därför, så jag är knappt över normala Det visar mig också att jag faktiskt tar större vikt vid en snabb takt, varför det är okänt när jag kommer till mitt slutviktsmål 62 0 kg, vilket är ca 136 kg Jag vet att det här inlägget skulle ha varit mer dramatiskt om jag kunde visa dig en imponerande viktminskning, så här är en skärmdump av en riktig från mitt förflutna. Det här är en period på flera månader under vilken jag ständigt förlorar vikt och spårar den med Libra. Notera att statistiken längst ner inte förändras, eftersom de speglar den nuvarande situationen och projekterar framtiden . Växla din vikt. Varje morgon när jag vaknar lägger jag in min vikt med hjälp av skärmen ovan. Datumet väljs automatiskt och tejpen rullar smidigt när du vrider den åt vänster eller höger. Det är ett vackert sätt att gå in i din vikt och det är säkert beats fiddling runt med tangentbordet Li BH kan du skapa en genväg som startar dig direkt in i skärmbilden Infoga värde, för maximal hastighet. Från grafen kan Libra låta dig se numerisk statistik som visar dina trender över olika tidsperioder, samt register över högsta och lägsta viktutveckling värden Libra erbjuder också en hemskärmsmodul som visar tre snabba statistik. Varför spåra din vikt är viktigt. Nu går vi tillbaka till den stora frågan varför gör det till och med först och främst, för det är vanligtvis lätt att gå upp i vikt och det är lätt att ignorera problemet tills det är alldeles för sent Spåra din vikt dagligen och grafera det är avgörande, för det sättet vet du var du står Och som de säger vet man att hälften är striden. Jag vet att vissa människor är överviktiga, och är faktiskt rädda för att veta hur mycket de väger Men om de inte kan möta det enda enkla talet, hur kommer de att kunna möta den långsamma processen med viktminskning Jag tror att jag utan att spåra min vikt skulle vara mycket tyngre just nu, och skulle känna mor e hopplöst om det. Naturligtvis, när du börjar börja gå ner i vikt, spåra dina förluster är en viktig del av att vara motiverad. Varför Att spåra din vikt är inte tillräckligt. Att räkna med din vikt är det första steget när du tar det, det kan vara lättare att ta nästa, men du måste göra något mer jag har nyligen börjat träna igen, kanske nästa år kommer jag att kunna dela en olikt graf. I vilket fall som helst kommer jag nog att använda Libra för att plotta den. Låt oss vet vilka appar och metoder du använder för att spåra och gå ner i vikt Vad tycker du om Libra.5 kommentarer Skriv en kommentar. Vara ett svar Avbryt svar. Juli 8, 2016 kl 9 25. Jag vet att jag lägger ut på en gammal artikel, men jag har använt Libra i ungefär sex veckor nu och jag är väldigt besviken. Trendlinjen verkar bära nästan ingen relation till data - den allra största delen av datapunkterna ligger under linjen, som flyger längs ca 2 lb ovanför de faktiska uppgifterna om genomsnitt Om jag anger en punkt som skulle ligga ovanför linjen höjdes linjen till gå över det - så höga poäng har en helt oproportionerlig effekt på linjen jämfört med låga poäng. Jag håller också ett diagram på Excel, och Libra-trendlinjen har ingen relation alls till någon av de trendlinjer som erbjuds av Excel, som springer genom mitten av molnet med datapunkter som jag förväntar mig att jag noterar dig säger Libra använder ett rörligt medelvärde, men även de rörliga medeltal på Excel är ingenting som detta Det jag inte förstår är att jag verkar vara den enda personen i hela världen vem har det här problemet, alla andra verkar vara nöjda med det jag är väldigt förvirrad. Januari 21, 2012 kl 12 03. Det är definitivt inte en billig lösning, men jag använder Withings WiFi-skalan. Närhelst jag väger själv laddar den automatiskt upp data i deras webapp vilket ger dig ungefär samma resultat som grafen som finns i artikeln. Anmäl dig till vår nyhetsbrev.

No comments:

Post a Comment