Monday 25 September 2017

Hull Moving Average V3 1


Ta en titt på den senaste versionen av den välkända indikatorn AllAveragesv3 0 med 26 typer av rörliga medelvärden. I listan kan du se att det finns 2 versioner av T3 basic av Tilson och min med korrekt utjämningsfaktor se på bilden. Se min T3 är något mitten mellan LSMA och ILRS.2013 03 14 - version 3 1 fixade 2 fel i REMA och ITrend-algoritmer. Senast redigerad av igorad 03-14-2013 kl 03 34 PM Reason fix 2 errors. And detta är mallen Fil bifogad om vad Igorad nämnde i den första inläggstiden 14 för varje i indikatorinmatning .- T3 med korrekt version .- LSMA - Minsta Square Moving Average eller EPMA, Linear Regression Line .- ILRS - Integral av Linear Regression Slope. place indikator nedladdning Från första inlägget i den här tråden till indikatorns mapp på metatrader 4 directory. place mallfil till mallmapp till exempel - till här C Programfiler Alpari NZ MT4 templatespile-indikator i MetaEditor eller starta om Metatrader. open-diagrammet, högerklicka på diagrammet, välj Te Mplate och vår mall med namn och allt kommer att laddas. PS Ny mallfil för nybyggnad 600 indikatorer använder bifogad För mer information - läs första inlägget i tråden. Utvecklad av Alan Hull. Denna indikator ser ut som det gemensamma glidande medlet Detta Är ett extremt snabbt rörligt och jämnt rörligt medelvärde. Hullindikatorns huvudsyfte är att ta bort lagret, det eliminerar nästan lagret helt och klarar av att förbättra utjämningen av indikatorn samtidigt. Teknisk analys av hålindikatorn. Denna hål kan användas Att handla Forex istället för den traditionella MA Den tekniska analysen av Hull-indikatorn är densamma som den konventionella MA-indikatorn. Hull-medelvärdena använder MA-priset, MA-perioderna och MA-typingångarna för att beräkna hur man plottar indikatorn. Dessa värden är Parametrerad för att göra det möjligt för en näringsidkare fullständig anpassning av Hull Average-indikatorn. Bara för historien. Det här är den gamla EA HMAExpertv2 EA utvecklad av Igorad 2007 baserat på hans gamla version av HM En indikator HMAv2 Gammal indikator med denna gamla EA är bifogad. Jag gjorde ett jobb för att hitta bra inställningar för denna EA det var 2007 - 2008 för EURUSD, GBPUSD och USDJPY EA skapades för 4-siffriga mäklare men jag ändrade pips värde i inställningarna Genom att lägga till 0 till det Så hitta 3 EAs för de 3 paren med standardinställningarna H1 tidsram. Som jag ser - mina gamla inställningar arbetar fortfarande för nu. Håller Moving Average. Thanks mycket Mladen, jag ska försöka när jag kommer Tillbaka hemma. Jag kommer att jämföra med en Hull MA och din NonlagMApletely Ok med dig Jag föredrar när det är något jämnhet Snabb och jämnhet är så härlig. Vet du om en Hull-variant T3 existerar. Och kanske är det dumt, men du skapar Ett hålrörande medel anpassat med nonlag Ma och du är inte nöjd med det. Tror du att resultatet blir jämnare blir bättre med en NonlagMa anpassad med en Hull MA. Bye och trevligt Week-end.

No comments:

Post a Comment